olebrum30_05&09&13 Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 graviditet? alle mulige slags... skole oppgave:)¨¨¨ står jo helt stilt her.. lenge siden jeg gikk gravid
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Ømme pupper Trøtthet Hormon-humør(hehe, husket ikke helt hva jeg skulle kalle det) Det var mine symptomer......
Piri Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 sprengpupper kvalme alt lukter og smaker mistenkelig Alle andre oppfører seg mistenkelig og forstår deg ikke tåreperse mensen uteblir magen vokser ræva vokser noe rører seg inne i magen kraftige spark i ribben, ryggrad og bekken Og for å kaste all tvil overbord så kommer det et menneske ut av tissen din med tid og stunder.... Kommer ikke på fler?
olebrum30_05&09&13 Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 hehe... jeg syns jeg husker en slik pressfølelse i magen.. akkurat som om magen bare vil ut over... at jeg ikke klarte slappe av... syns jeg husker jeg fikk litt vondt i magen om jeg holdt hendene kryssa over magen... husker jeg feil kanskje? hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå