Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei. Etter at jeg ble gravid har jeg blitt skikkelig tutekjærring. gråter for den minste ting, når jeg ser film eller når noen andre er lei seg. samboeren min jobber også borte i perioder, det har blitt skikkelig tungt for meg nå. det har jeg jo vært så vant til i 3 år nå. griner bare når jeg tenker på at han skal dra eller er langt borte... noen andre gråtende her??
bullebull&gullegull Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jeg og griner av absolutt alt... Jeg griner når noen snakker hardt til meg, hvis jeg er sulten og ikke får akkurat det jeg vil ha der og da, hvis jeg kjeder meg, ser på film, bare sitter og ser rett fram. Jeg var nok littegrann sippete før svangerskapet også men nå har jeg blitt ganske ekstrem....
kristbo Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 tuter i vei jeg også gitt... hisser meg opp på null komma niks også griner jeg over det etter på samboeren blir litt oppgitt men det går:) han prøver å forstå iallefall:) grace anatomi har jo blitt rene terror sekvensen:) hehe men søsteren min var sånn og mamma var sånn, så tror nok det er ganske normalt:) masse lykke til:) tårevåt hilsen fra kb og lille nurket som kommer i mai
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Huff, kjenner meg igjen Jeg smågriner litt flere ganger om dagen, he he! Hvis jeg ser triste ting på TV, historier på Oprah f.eks, eller hvis jeg ser en søt baby på TV, da blir jeg så rørt at jeg gråter. Har dere sett den morsomme reklamen med babyen som danser når han spiser kaviar? Han er så søt at jeg griner litt av det...! Finner alltid en grunn; nå sitter jeg f.eks. og smågråter litt fordi jeg har dårlig samvittighet etter at jeg kjeftet på ungene i kveld...har litt kort lunte for tiden og de var så umulige i kveld... snufs!
mor.monsen Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Jeg samler opp å griner en hel sjø ca en gang i uka... ha vært sånn en stund nå. Thomas er kjempe snill med meg de dagene jeg gråter. Hehe...stakars mannen hadde knapt sett meg gråte før jeg ble gravid. Jeg gråter normalt veldig sjelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå