Gå til innhold

hvorfor vil hun ikke sove???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emilie er 10 uker, å i det siste har hun begynt å tøve når hun skal legge seg.. hun pleide å sovne av seg selv med en gang vi la henne ned, men nå styrer hun en god stund, skriker og sutrer før hun endelig sovner.. akkurat det var ikke det værste.. men nå vil hun ikke sove om dagen nesten..hun er kjeeeempetrøtt, men hver gang hun holder på å sovne eller har sovet kanskje 5 min, så våkner hun og skriker.. i går sov hun kanskje en time til sammen på dagen, og i dag det samme.. det resulterer i at hun sutrer hele tiden, fordi hun er så trøtt, å det har også gått ut over matlysta hennes, har nesten ikke spist i dag.. jeg er så bekymra nå, og skjønner ingenting... når hun spiser så slipper hun puppen hele tiden, og skriker før hun tar nytt tak for så å gjøre akkurat det samme.. hun må jo sove litt innimella, hun vil jo det å, er såå trøtt stakkar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv å legg henne med en gang du merker at hun er trøtt:) da blir hun ikke overtrøtt.. når mini her er overtrøtt sovner han ikke godt, men våkner hele tiden... slitsomt, men værre for de da som ikke finner roen..

Skrevet

jeg har prøvd, er det jeg alltid har gjort, å hun har da sovnet fint, med en gang.. men ikke nå lenger..har også prøvd å la henne sovne på armen, men med en gang jeg legger henne ned, så skriker hun, og da gir jeg sutten, og da sovner hun noen ganger, men sover bare noen minutter før hun våkner å skriker igjen. men takk for svar :)

Skrevet

Akkurat sånn er min tre uker gamle datter også. Særlig beskrivelsen av amming-skriking-amming-skriking stemmer godt. Jeg må rett og slett være føre var på når hun blir trøtt og amme henne i søvn da. Vi går inn på soverommet (på dagtid også), der er det mørkt og litt kjølig, ligger tett i tett under varm dyne mens jeg ammer henne i søvn. Hun ligger så tett, med en pute i ryggen, at hun nesten ikke får slippe puppen. Da må hun spise til hun faktisk sovner.

Neste problem blir å venne henne av å sovne på denne måten, men nå sover hun i alle fall grundig i flere omganger i løpet av dagen og er mye mindre skrikete.

Skrevet

Har ikke noe svar å gi, men kan bare si at det trolig vil gå over. Akkurat sånn var det her også en stund, men lillemann begynte å sove mer når han var rundt 3 mnd.

Skrevet

Har du prøvd å legge henne ute? Min sover masse bedre og lengre i vogna enn inne. :)

Skrevet

mini var også sånn, men jeg satte meg ved vugga, visste at han var met,t og vugget og holdt smokken var sutring en god stund, men tilslutt sovna han.. går bedre nå:) men fikk testa tålmodigheten..

Skrevet

Hei,

jeg hadde det nøyaktig som deg med jenta mi, eneste var at hu itillegg begynnte å gulpe MASSE. Det viste seg at gojenta hadde KISS syndrom, og det var derfor hun skrek sånn ved puppen og sov dårlig. Stakkars jente hadde jo utrolig vont i nakken sin. Nå 1 mnd etter behandling har vi en "ny" jente i hus, helt avslappet sover lange lurer på dagen og gode netter. Skader ikke å la en manuellterapaut se på henne en gang for masse. Lykke til..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...