Gå til innhold

Lite bevegelse i magen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet dette kan virke noe hysterisk, men tenkte kanskje noen av dere har hatt liknende erfaringer.. Jeg er 32+3, men har de siste dagene ikke kjent så mye liv i magen. Det har ikke vært en dag helt uten bevegelse, men i forhold til tidligere er det mye mindre.. Bør jeg ringe jordmor eller er jeg bare overhysterisk?? Hva kan dette være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,hei:) Hadde det sånn jeg også,men etter hvert fant jeg ut at den lille hadde mindre plass og vanskligere å bevege på seg,mista de harde sparka og fikk heller noen annerledes dult,babyen får visst også ett helt annet søvnmønster for å gjøre seg klar til den store verden,men om du er veldig bekymret hadde jeg tatt kontakt med jordmor og pratet med henne om det,man SKAL hvertfall kjenne liv hver dag,drikk ett stort glass søt saft og legg deg og slapp av.gjorde det i går og da kjente jeg henne,håper det var litt til hjelp:)

Skrevet

Jeg og har kjent mye mindre liv i det siste, dog likevel liv hver dag. det er nok vanlig når en nærmer seg slutten av svangerskapet. Drikk gjerne iskaldt isvann, det og kan sette fart på den lille!! Lykke til :D

Skrevet

Veldig vanlig=)

Blir trangt etterhvert og i tillegg sover barna i lengre og lengre perioder.

Men du skal kjenne liv hver dag og flere ganger daglig. Er du veldig bekymret, så få en sjekk hos jordmor eller på sykehus!

Skrevet

Opplevde det samme som deg da jeg var så langt på veg... Mindre plass gir annerledes bevegelser, men ta kontakt med jordmor dersom du er usikker:)

Skrevet

Tusen takk for godt tips.. skal teste det ut i kveld!! Var full aktivitet i går kvled, så jeg roet meg ganske mye allerede da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...