Lille lille Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg har en sønn som straks blir to år. Han er forferdelig mammadalt, det er så ille at jeg ikke kan gå på do i 2. etge uten at han må bli med, ellers blir han grintet og roper og sutrer. Han foretrekker meg i alle situasjoner, når han blir tatt opp om morgenen, hvis vi må inn til han på natten, og han sier alltid "mamma skal gi meg", eller "ikke pappa!" hvis pappaen prøver å hjelpe han med noe.. Og noen ganger sier han "Nei, ikke pappa!!" når pappaen kommer hjem. Det skal sies at det er jeg som har vært mest sammen med sønnen vår, det er alltid jeg som tar mest ansvar og det er jeg som legger han hver dag. Men dette er så trist for pappaen, og jeg frykter at det gjør at far og sønn får et mer og mer distansert forhold. Jeg sier at pappaen må være mer sammen med sønnen vår, men han jobber ofte på ugunstige tider. Det skal sies at det går mye bedre når de to er alene sammen, at han kommer over griningen etter mamma etter 5 minutter og er blid etter det, men det er jo ikke noe hyggelig når pappaen føler seg så tilsidesatt og i andre rekke når vi er sammen alle tre. Går dette over? Er det noe vi kan gjøre? Noen som har noen erfaringer eller råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå