Lille Bell Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Har begynt å grue meg til i morgen når vesla skal ha 3 mnd. vaksinen. Er fryktelig redd hun skal bli dårlig med masse feber og svineri.
lillegull:) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 min fikk idag.. grua meg skikkelig, men det har gått fint.. vært litt slapp og trøtt bare.. litt sutrete.. ingen feber.. nå var han så sliten og grinete at pappan tok han med for å ta kveldsstellet så legger vi han.. ingen vits å holde han våken når han er så utslitt.hehe.. pleier å legge seg i 20 tiden, så blir jo ikke såå stor forskjell.. han gråt når han fikk den andre sprøyta, men ga seg når han fikk smokk og litt kos.. går nok fint skal du se;)
Lille Bell Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Takk, ble litt letta nå når jeg hørte han ikke fikk feber. Håpe det går like fint med oss.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Hei:) Vaksinen går nok helt fint skal du se:) Helsesøster sa til meg at de hadde endret den ene vaksinen litt slik at det nå var sjeldent at babyene fikk feber av vaksinene de får nå første gangen, men de kunne bli veldig trøtte og litt sutrete som følge av det... Det har stemt fint her iallfall;) Lillegutt fikk vaksine i formiddag og har sovet mye idag og vært sutrete. Vil ikke tas opp når han ligger og ikke legges ned eller endres stilling på, da var det hyyyyling... Har spist litt mindre enn vanlig, men sovnet tvert når han ble lagt i halv sju-tida. Han har sovet veldig godt de andre gangene han har sovet idag, så vi får satse på at han sover godt i natt også Lykke til i morgen!
Lille Bell Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Det helsesøstra sa til deg deg gjorde meg masse roligere.Takk takk.... Huffa-Stakkar Emil`en din. En får så ondt inni seg når dem gråter, enda verre når dem hyler. Må få høre om han er like trøtt i morgen
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Skal oppdatere! Når på dagen skal dere på helsestasjonen? Nei, det er ikke noe hyggelig når de gråter, og han gråt jo litt når han fikk sprøytene, men det gikk fort over. Hjelper å få masse kos og trøst av mamma'n;) Kjente at tårene trengte litt på når jeg skulle trøste... Blir så soft når det er eget barn som gråter...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 20. november 2007 #7 Skrevet 20. november 2007 En liten oppdatering: Emil våknet 5-6 ganger i natt, men smokk, stryk på kinnet og rolig snakking var det som skulle til:) Sovnet ganske fort hver gang og sov til mellom halv 8 og 8. Er sitt gamle jeg igjen nå iallfall og spiste godt til frokost, så det var bare i går kveld han var sutrete og ikke hadde appetitt. Kan jo hende han blir litt sutrete i kveld også... Må bare vente og se! Lykke til idag:) Det går nok helt fint:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 vet ikke om du er gått for å ta vaksine, men jeg fikk et tips. (etter min hadde fått vaksinen,litt seint men skal tenke på det neste gang.) Hvis du gir han/hun litt sukkervann før han/hun får vaksinen så er visst det smertelindrene. Og når dere kommer hjem så kan du massere der stikket er for å unngå at det blir en hard klump som kan bli vond. det gjorde vi og han hadde ikke vondt på stikket etterpå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå