Gå til innhold

UL i dag!!!

♥En søt og ny søtnos i magen♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på rutine-ultralyd i dag. Og der fikk jeg og sambo se en sprell, levende liten krabat!

Det var så utrolig flott å se på hva som skjuler seg i magen min. Og ikke minst for kjære herr blaabaer som ikke merker noe til babyen enda.

Et lite sjokk ventet oss da vi spurte om kjønn - det var nemlig liten tvil om at det er en gutt! Og alle rundt meg, inkludert meg selv, har vært overbevist om at dette måtte bli ei jente.

Hi hi... For alt jeg visste kunne det jo like gjerne ha skjult seg en katt der inne... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, kjenner litt igjen følelsen av at det likesågodt kunne være en katt eller noe der inne før ul. :) Ganske spesielt å se den lille krabaten sprelle rundt er inne :)

Godt at alt så bra ut :) Her blir det også gutt (tror vi) Det blir spennende å se :)

Kos deg med magen!

Skrevet

Jeg var også på UL idag, og heldigvis var alt i orden. Og min magefølelse stemte, for meg var det utenkelig at det skulle være en gutt. Og det er det heller ikke, så her blir det en lillesøster til en stolt storesøster! :) (Og mye krangling om badet i fremtiden...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...