en-to, lappe sko..... Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Vi har avtalt å dra på julehandel til nærmeste by nå lørdag eller evt mandag. Lørdag passet best for henne, og jeg skulle høre med sambo om han hadde fri. Ringte nå for å si fra at det passet, og da gikk hun i denne byen nå og shoppet med en annen venninne. Hadde ikke anledning til å være med lørdag eller mandag nå.
Økologisk_knekkebrød Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Så dårlig gjort! Hadde blitt skuffet og lei meg, jeg også. Klem til deg!
☆Anonymia☆ Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 fy faen..vet du ? jeg er så PISS LEI av sånne egoistiske kjerringer som bare tenker på seg selv.. for det er det de gjør,driter i andre sine planer,følelser osv. drit i hele kjerringa og finn deg en skikkelig venn.. *kvalm*
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 dårlig gjort av henne synnest jeg.
Mockanin Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Så utrolig sårende. Høres ut som noe lignende som skjedde meg for litt siden, bare at da var det en messe jeg endte opp med å dra på alene på siden hun jeg egentlig skulle dit med avtalte meg en annen veninne av seg at dem skulle dit. Har ikke avtalt noe mere med henne for å si det sånn.
en-to, lappe sko..... Skrevet 19. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2007 Kan jo dra selv, men er 2,5 til 3 timer etter variert vei, så er godt å slippe å kjøre alene. Jeg ble ganske mutt i telefonen, så hun skjønte nok at jeg ble litt lei meg. Fikk nok litt dårlig samvittighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå