Mockanin Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Huff, mannen kom hjem fra svigers i dag og fortalte at dem i går hadde sett et tilfelle på Nanny 911 som var som å se sønnen vår på 2 år. Greit han er utrolig sta, han kaster ting, kaster mat, slår, sparker, nikker, biter oss og broren, hyler og skriker og lar ikke pappa sitte i fred når han kommer hjem og setter seg i stolen. Minsten er ikke vandt til å bli dullet med. Han snakkes til når han kaster mat og ting, og blir oversett om han hyler og skriker i trass. Han blir også snakket til når han slår, nikker eller biter noen av oss. Jeg så ikke denne episoden, men moren her ga vist barnet sitt sjokolade ol. om det ikke ville spise etc. Det gjør ikke vi. Synes ikke minsten er så ille jeg da. Han er stri og har egne meninger. Vi gjør så godt vi kan for å plukke disse feilene av ungen. Var litt vondt at dem sammenlignet minsten og dette barnet. Hva hadde dere tenkt om dere var meg?
Holly❄️ Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 hehe, jeg kan godt si at gutten min til tider er et Nanny 911-tilfelle.. men så er han i rette alderen til og trasse skikkelig da, men kan like gjerne være supersnill.. tror ikke du skal ta deg så nært av det...
Darth Vader Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg hadde blitt lei meg. Men samtidig så høres det ut som om dere har litt å ta tak i også.
Holly❄️ Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 "Greit han er utrolig sta, han kaster ting, kaster mat, slår, sparker, nikker, biter oss og broren, hyler og skriker og lar ikke pappa sitte i fred når han kommer hjem og setter seg i stolen. " hehe, litt komisk.. kanskje det er dette svigersene dine tenker på? Det er sikkert alderen, så dette går over:) Tviler på det vil gå så langt at dere trenger nanny hjelp...
Mockanin Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Syntes det var litt sårende egentlig. Men gidder ikke dvele så med det egentlig. Vi gjør så godt vi kan. Håper det skal bli litt bedre når han lærer seg og snakke bedre også sånn at det går ann og forstå han. At gutten "terroriserer" pappa når han kommer hjem fra jobb kommer vel rett og slett av det at pappa alltid har vært lettere å få til å gjøre som han vil. Men nå begynner vist pappa og lære også nå.
snurkle Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Klart det kan være sårende, men nå hørtes han faktisk akkurat ut som gutten i den episoden også da. At dere håndterer det bedre enn de på Nanny911 er jo flott, men det var jo han som ble sammenlignet, ikke dere...?
*Minnie Mus* Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Men han gutten var jo faktisk helt utrolig nydelig da:-) Det var jo foreldrene som sviktet der i gården.
Stratos med 3 barn Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Har bare en kommentar. At guttungen ikke lar mannen din sitte i fred i stole skulle bare mangle! Hvorfor skal de sitte på ræva etter jobb? Det kan de gjøre etter at ungen har lagt seg. DET mener nå jeg
Mockanin Skrevet 19. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2007 DET skal jeg være enig med deg i. Det er jo ikke sånn at jeg sitter på ræva når jeg kommer hjem. Er jo støtt noe som skal gjøres her. En annen ting er det jo at gutten er pappagutt så det holder og litt til. Det er pappa, pappa og atter pappa
Stratos med 3 barn Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 Pell nå ikke av han det da, men oppmuntre han til å fortsette maset Kjenner jeg er litt ondskapsfull i dag gitt :DDD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå