Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 GOGUTTEN FIKK SIN FØRSTE TANN!!!!!!!! fortann,oppe....det blir lite kult vel =0)
Lykkelig 3 barnsmor Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Gratulerer det var moro da, hvor gammel er han da?
dritgrei hei hei! Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 hehe... det er gøy!!! Hurra for tennene, da kommer de vel som små riskorn på rad og rekke..... Gratulerer med ny tann hehe!
Maud Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Visste det vel egentlig at før eller senere måtte det komme en tann eller tre. Det ble senere for go'gutten, men jeg har hørt at da tar det også lenger tid før melketennene skal byttes ut og dermed får de de varige tennene senere og de varer sikkert lengre da ;-)
Plutseliten :) Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Jiiiippppiii!! Grattis,endelig får jeg igjen gebisset mitt For her har det nemlig stoppet opp etter 5 tann....leeeeenge siden forrige,enda mamma sier stadig vekk at "det er sikkert tennene" hmmmm vet egentlig ikke hva de har gjort jeg Klem fra Adrian minstemann
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 TØFT:-)) Grattis med tann, klart han ventet til han skjønte at mamman trengte en stor nyhet:-)) Smarte smarte go`gutten sin det:-)
Karomamma Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 GRATTIS med ny tann i heimen!!! He he, nå blir det biting både hist og pist, tenker jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå