Gå til innhold

i dag skjedde det et mirakel


Anbefalte innlegg

Skrevet

GOGUTTEN FIKK SIN FØRSTE TANN!!!!!!!!

 

 

fortann,oppe....det blir lite kult vel =0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer det var moro da, hvor gammel er han da?

Skrevet

hehe... det er gøy!!! Hurra for tennene, da kommer de vel som små riskorn på rad og rekke..... Gratulerer med ny tann hehe!

Skrevet

Visste det vel egentlig at før eller senere måtte det komme en tann eller tre. Det ble senere for go'gutten, men jeg har hørt at da tar det også lenger tid før melketennene skal byttes ut og dermed får de de varige tennene senere og de varer sikkert lengre da ;-)

Skrevet

Jiiiippppiii!!

Grattis,endelig får jeg igjen gebisset mitt :)

 

For her har det nemlig stoppet opp etter 5 tann....leeeeenge siden forrige,enda mamma sier stadig vekk at "det er sikkert tennene" hmmmm vet egentlig ikke hva de har gjort jeg ;)

 

Klem fra Adrian minstemann :)

Skrevet

TØFT:-))

 

Grattis med tann, klart han ventet til han skjønte at mamman trengte en stor nyhet:-))

 

Smarte smarte go`gutten sin det:-)

Skrevet

GRATTIS med ny tann i heimen!!!

He he, nå blir det biting både hist og pist, tenker jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...