Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Ringte legen i dag fordi jeg er så utrolig kvalm, har time på mandag, så jeg ville bare ha noen gode råd... Legesekretæren spør litt, så sier hun "du er sikker på du er gravid da?" Da blir jeg jo usikker da... Jeg har fre tester som viser positivt, men kan jeg ha hatt en SA, men at hormonene henger igjen? Testa 36 dager etter siste mens (vanlig syklus på 27 dager). Er det mulig at hormoner etter SA henger i så lenge, og hvor lenge vil en grav test vise positivt etter en SA? Æsj, depresivt dette her nå... Ble bare så usikker
Håperpåønskebaby Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 så lenge du har sluttet å blø er nok de hormonene borte trodde jeg... Tror nok du er gravid jeg:)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Takk Har ikke blødd en dråpe siden seste "mens" 6.10... Er jo leeeeenge siden, ingen smerter heller... Føler meg jo veldig gravid da, kvalm og kaster opp, og puppene mine kjennes ut som om de er på vei av, de gjør så vondt! Men blir jo usikker når de på lege kontoret svarer sånn
Jewel m/jente får gutt Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Da er du nok gravid utifra symptomene dine, og at du ikke har blødd på lenge. Du kan jo ta en ny test hvis du vil, hvis du er i tvil.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 19. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2007 takk skal ta en ny test i kveld, men gruer meg mer enn jeg gleder meg! men, alt er nok som det skal, jeg satser på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå