Mockanin Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Nå har minsten på snart 2 år hver ettermiddag siden lørdag fått høy feber. Lørdag var den på 39,7 og søndag det samme. I dag var han hjemme med pappa siden det skal være ett feberfritt døgn før dem kommer i bhg. igjen. Når jeg kommer hjem så har han jammen ta meg 39 i feber igjen. Hva i all verden er dette for noe. Han er forkjøla og har løs mave også. Er det flere tenner på vei nå eller hva i alle videste verden skjer her? Han har fått alle tenner forran oppe og nede + en jeksel oppe og nede på begge sider. Bør jeg gå til legen med han i morgen? Sjefen er jo ikke fornøyd med at jeg ringte og sa at jeg måtte være hjemme med han i morgen. Var jo hjemme en dag sist uke også pga. syke barn.
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Stakkar, er han syk?? Huffda Kan være tenner, men har han ikke alle de da? Ring legen du! Og goood bedring!)
d",)~^~^~ Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Drit i sjefen din, du har krav på fri for å ta deg av syke barn. Dette er noe alle arb.givere vet og bør ta høyde for at skjer med arb.takere med barn. Hvis han er forkjøla kan det jo hende det er derfor han har feber. Barn er ofte feberfri på morraen og så stiger det utover dagen. Snuppa her har også feber på fjerde dagen. I dag våknet hun med 39 i feber, men de andre dagene harhun vært feberfri på morgenen. Legen mente det bare var virus og må gå over av seg selv.... Er ikke moro når barna er syke, men det er sånt man må regne med på denne årstiden. God bedring til gutten din!
Salat Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Er noe som går nå, hostende barn og høy feber om kvelden. Snuppa mi var hjemme hele forrige uke med det samme. Over halve avdelingen hennes var borte, alle pga det samme. God bedring!
Mockanin Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 Takk for svar. Ja, jeg vet at jeg har krav på sykedager på syke barn. Nå har jeg snart brukt opp mine. Og i tillegg har jeg noen feriedager jeg skal ta ut nå før jul. Sjefen er ei "megge" til tider og har ikke barn selv så hun vet jo ikke hvordan ting er. Tror nok jeg ringer legen i morgen for sikkerhets skyld. Greit å være på den sikkre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå