Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei. Hvordan gjør jeg det med urinprøve når jeg skal til jordmor klokka 14 på dagen? Ta morgenurinen med eller ta frisk prøve rett før?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jordmora mi sa at det bør være morgenurin eller urin som har vært i blæra i minst 3 timer. Litt vanskelig å holde seg så lenge når man er gravid, kanskje. Sett den i kjøleskapet hvis du tar den lenge før du skal dit.
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Trenger IKKE være morgenurin. Fikk til og med beskjed om det fra jordmor på sykehuset v/ul (skulle ha med siden jeg er med på mor&barn-undersøkelsen) Dersom du alikevel velger å ta morgenurin, er det best å la den stå kaldt til du skal ta den med
lillespiren2:) Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 hei tiss på glasset på morgenen, det går helt fint. jeg var til jordmor klokka 2, hun sa hun ville ha morgenurinen.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Tar med meg morgenurinen jeg, men får nok ikke oppbevart den kaldt. Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 det beste er morgenurin, sett den kaldt, det gjør jeg, og det funker fint. men det viktigste er at det burde gå over 4timer fra et dobesøk til du tar prøva
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Men har du en UVI, så slår den som regel ut selv om det ikke har gått så mange timer da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå