Gjest Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Kan dere gjøre husarbeid o.l. når babyen er våken? jeg har en oppmerksomhetssyk baby så her blir det ikke gjort noe når hun er våken... hehe=) men det forandrer seg kanskje etterhvert? når begynner de å syns leker og sånt er interessant, slik at man kan gå på do uten å ta med babyen? for all del, syns det er kjempekoselig altså, hadde bare trodd man kunne la babyen ligge litt alene på gulvet uten at det ble sutring med en gang...=)
☆Lille my* Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Samme "problemet" her=) Ligger av og til på gulvet, men begynner fort å sutre. hehe
Mammapudding Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Leah var ca 2,5 mnd da jeg kunne gå på do uten at hun hyyyylte til jeg kom tilbake:) Nå kan hun ligge under babygymmen en god stund før hun må ha oppmerksomhet, er 3,5 mnd nå Litt deilig å kunne f.eks spise frokost med begge hender..hehe:)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Uff, stygt å le, men sånn hadde jeg det også, de første 4 mnd eller noe:) Men jeg var helt allergisk mot at han gråt da, bar ham omtrent dagen lang:) Husker jeg til og med tisset med han i bæreselen en gang.. er det mulig... Fikk en helt ny verden etter at han begynte å sitte litt i høystolen husker jeg.)
Gjest Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Det kommer seg nok når de blir 5 - 6 mnd. Da kan de ligge lenger og leke litt for seg selv. Å gå på do alene har jeg knapt gjort på 3 år ;-)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Vi måtte få oss vaskehjelp vi faktisk:) Det var helt umulig å få gjort noe som helst omtrent... men han hadde kolikk til han var året da..
Gjest Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Nå er min 10 mnd nå da.. Så gjør som regel rent etter han har lagt seg.. for han krabber jo oppi der jeg vasker.. hvis ikke setter jeg han i tripp trapp stolen eller litt i lekegrinda! Når han var mindre var det litt enklere.. for da satt han i vippestolen..også flytta jeg den rundt etter hvor jeg vasket. Tok jo litt lenger tid.. men det ble iallefall rent! Men.. ting er som man gjør det til mener jeg da! man kan godt si at man ikke får vaska pga de små.. men man kan faktisk få tid til det! Do alene og dusje ble vel når han var sånn 5-6 mnd.. for da var han i lekegrinda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå