alvamamma Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg har tenkt å gi bort bilder av poden til jul...Jeg trodde det var vanlig å gi med ramme og synes selvsagt det er vanskelig å velge ut ramme til mottakerne. Så sier plutselig mamma her at det er vanlig å gi uten ramme slik at mottakerne kan velge selv. Hva synes dere?
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Vi gir uten, selv vil jeg ikke ha hvilken som helst ramme på veggen, vil helst at det skal matche litt med det andre jeg har, hehe... Så jeg hadde gitt uten!
suppegjøken+grønnskollingene Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Synes helt klart man må gi med ramme. De man gir bilde til, er jo nær familie/ venner, og man vet jo hvilken stil de har. Synes å gi bort bilde uten ramme er litt frekt.
M&K+Påsan <3 Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg ville gitt med .. Visst di syntes rammen er så forferdelig, kan di vel kjøpe seg en ny en da
*Minnie Mus* Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Ville gitt med ramme ja, så kan de heller kvitte seg med den hvis de ikke liker den:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå