Gå til innhold

Ser deres barn på barne-tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min er 17mndr og har ikek tid til å sitte stille mer enn 2sekunder så her er ikke barne-tv så populært enda..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har begynnt å fatte litt interesse nå faktisk. Tidligere har han bare sett bittelitt av gangen og løpt rundt i stedet, men jinglen på begynnelse og slutt er han glad i da:) Men i dag satt han faktisk på fanget mitt og så på små einsteins og klappet og lo og syntes det var gøy at jeg sang. Han er 20 mnd nå.

Han har foressten ledd seg skakk av gamle donald tegnefilmer på disney channel også, tror det er donald-språket:)

Skrevet

Nei, har ikke giddi prøvd det heller. Leser bok vi :)

Skrevet

har ikke mye tid til å sitte stille å se på barne tv ser heller av og til på dvd med gråtass eller noe liknende. stresserr ikek emd det. leser også en del bøker

Skrevet

Mi jente på 19 måneder har nylig begynt å like barne-tv. Hun sitter lenge stille og følger med sammen med storebroren.

Skrevet

I dag fikk snuppa kvelds når det var barne-tv tid, og da satt ho i stolen sin og spiste skive og såg på barne tv samtidig... Men ellers sitte ho rolig ved introen, og surre rundt resten... og ser bortpå om det er en interessant lyd/melodi/sang, eller at ho ser noe interessant... E 14 mnd i mrg

Skrevet

ja, gutten min på 19mnd kan sitte apatisk å se på tegnefilm, helt musestille, gjerne i 40min , så lenge barnetv varer, sammen med søstrene....:) det gjorde ikke søstrene før de var 2-3 år, minst. forskjell der...

Skrevet

Nei, jenta mi ser ikke på tv, fordi jeg ikke tror ikke det er bra for små barn. Jeg syns ikke det er noe poeng i å introdusere det ennå.

Skrevet

gutten min elsker barne tv, sitter og ler og ser på!

han er 13 mnd.

Skrevet

Hender han ser litt,men har som regel ikke tid. Kjedelig å sitte å se på tv..hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...