Gå til innhold

Hjelp følere meg utro! :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er 25år har et barn på 1 1/2 år. Er gifte i 5 år

Mannen min studere på dag tid og jobber på kvelden dvn han har ikke noe tid verken til meg eller jenta si. jeg er hjemme og har begynt å jobbe som vikar før 3 mån siden. På jobben møtet jeg en gammel kjente. Vi pratet mye sammen pr telefon og gikk ut på kaffe 3 ganger etter jobben. Erik (kall navn) sa at han elsker meg og han vet at jeg er gifte og har ei jenta. Erike er skilt før et år siden.

Han ville kyss meg flere ganger men jeg neket det men Erik fikk lov å kysse meg 3 ganger . Jeg har sååååååååååå dårlig sammvitehet jeg vet ikke hva jeg skal gjøre???

Skal jeg fortelle mannen min og ødeligge familen min eller skal jeg slutte å møte Erik og er vansklig fordi han er så snill ??

Hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for det første bør dere slutte kyssinga nå. deretter må du bestemme deg hvem du vil ha og kutte ut den andre. hva hadde du følt om det var mannen din som holdt på? hadde nok ikke sagt noe til mannen, men kutta ut den andre noe grådig kvikt før det ble noe mer

Skrevet

Du må ihvertfall ta et standpunkt. Vil du være sammen med mannen din eller Erik? Det er det bare du som kan vite.

Siden dere har et barn sammen ville jeg tenkt meg nøye om før jeg gjorde det slutt med mannen. Barnet har alltid best av to foreldre som bor sammen, hvis det da ikke bare fører til krangling.

Uansett må du fortelle mannen din hva du har gjort. han har rett på å få vite det.

Kanskje mannen din kan finne en løsning som gjør at han får mer tid til dere? kan han kanskje studere hjemmefra? da får jo han mulighet til å jobbe litt på dagtid istedenfor, fordi han styrer dagene selv, og så kan han være med dere på kvelden... det finnes alltid en løsning!

er det mulig for han å jobbe litt mindre? kanskje du kan jobbe litt mer isedenfor, hvis det står på økonomien...

lykke til, håper dere finner ut av det!

Skrevet

Jeg snakker av erfaring .. Fortell det .. Om mannen din finner ut av

det uten at du sier det, du aner ikke hvor mye du ødelegger en

person ! Kanskje forholde har en sjanse, om du sier det, å du vil ha

mannen din å ikke ha han andre ? Føler du noe for han ?

Skrevet

Eller.. du kan la være å si noe.. og gå videre med livet ditt !

Vanskelig for oss å ta en avgjørelse for deg. Og alle har vi ulike holdninger og erfaringer. Uansett så bør du jo ta et standpunkt. Det finnes alltid en løsning og valget er opp til deg !

Du har jo all din "rett" til å føle deg utro - for det er jo nettopp det du er.. da !

Lykke til med valgets kvaler !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...