Gå til innhold

TV titting for babyer?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det er helt unødvendig å sette babyer foran tven, eller hva synes dere?

 

Jeg gjorde aldri dette da min sønn var baby..

 

Han har ikek tid til å sitte å se litt barne-tv nå han er forsovidt halvvannetår nå da..

 

Men bare klurer på om dere setter babyen foran tven?

 

Jeg veit mange babyer syns det er gøy, men i flere timer og sånn så må de vel få vondt i øynene?

 

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen vår sitter og ser på tv og storkoser seg, han prater, ler og sparker som bare det. Synes ikke det gjør noen ting så lenge man begrenser det litt. Det er nok riktig at de ikke skal sitte der for lenge av gangen, for det kan bli slitsomt for øynene.. regner med at han blir mer opptatt av andre ting etter hvert.

Skrevet

Jeg er imot det.. setter aldri sønnen min foran tvn..... hender han sitter på fanget og titter i noen få min... men da mener jeg få min..... hører om maaange som setter de i vippe stolen for da blir de så stille.... folk må få gjøre akkurat hva de vil.... men tror ikke dette blir riktig stimuli....

Skrevet

Tviler paa at det er skadelig paa noen maate, men alt med maate selvfolgelig. Det er jo litt passiviserende. Er ellers stygt redd for at vaare barn (naavaerende barn + evt fremtidige) kommer til aa like tv.. det gjoer i hvert fall foreldrene...

Jeg har ikke satt min 4 mnd baby foran tv'en ennaa, men det staar jo gjerne paa en del da, saa hun titter jo bort paa det der hun ligger og leker noen ganger. Men proever aa legge henne vendt bort fra det eller underholde henne slik at hun ikke bryr seg om tv'n.

En uvane aa ha det paa, da jeg ofte ikke ser paa selv heller, men det er slikt selskap i det.. Teit, I know..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...