Gå til innhold

den stakkars bikkja til svigers døde i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

er bare 7 år gammel, men kraftig overvektig på grunn av foring med 2 sjokolader om dagen (!) + null trim. de skal visst skaffe seg ny bikkje igjen også. noen som har forslag til hva jeg kan si til de?? synes dette er helt forjævlig og vil ikke at enda en bikkja skal gå igjennom et sånt liv....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...ærlighet varer lengst sies det....men det kan bli noe betent svigerforhold da??? Glad jeg ike har den problematikken...redd jeg hadde feiga ut og heller had et rolig og greit forhold til svigers. En trøst, bikkja koste seg sikkert den med sjokoladen så lenge den levde...tenk som det ei gammel dame sa til meg en gang..det er KVALITETEN og ikke kvantiteten som teller når det gjelder livslengde...

Skrevet

Det er vel egentlig ikke din oppgave å fortelle de noe som helst, men du kan jo foreslå katt hvis de aldri har tenkt til å gå trimturer med en evt. hund uansett.

Skrevet

100 gr sjokolade kan være dødelig for en hund, mener det var snakk om da at kokesjokolda var værst?

Uansett, hunder skal ikke ha slikt, og hunder trenger turer!

Klarer de ikke la vær gi slik samt dropper turer trenger de ikke ny hund, de kan kjøpe seg en teddybjørn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...