Gå til innhold

Julekalender til gubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ER det noen flere her som skal lage julekalender til sin kjaere? Noen tips om hva dere har i den? Og hvordan ordner dere til selve kalendersystemet? Er helt blank paa ideer....:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han får julekalender, heldiggrisen;)

Jeg legger bare pakkene bortover vinduskarmen, så begynner han i den enden han får beskjed om og "jobber" seg bortover.

Hmm...hva får han igjen mon trooo....

1 des er det sjokoladekalender hvertfall. Også er det noen julehefter inni der. Personlige gavekort på ting og tang fra meg. Kinobilletter til oss. Noen av pakkene har litt godis, små hjertesjokolader etc. Husker ikke mer i farta jeg...

Skrevet

Her i huset får også gubben kalender :)

Jeg kjøpte en sånn kalender til å henge på veggen med små poser på nille til 79,-.. men de er for små til å putte noe særlig oppi, så jeg binder bare pakkene fast i dem :)

Vet ikke helt hva jeg skal finne på å fylle den med.. han skal iallefall få hjemmestrikkede sokker og votter i et par av pakkene, for det har han bedt om :) Men utover det blir det vel litt godis, julehefter, billige dvd'er osv.. får se hva jeg klarer å komme på :)

Skrevet

Her i huset er det ikke tradisjon at gubben får julekalender. Får holde at begge barna må ha ;)

Men sambo fleipet med at han ville ha kalender i år. En ny stilling hver kveld frem til julaften.. hehe.. ;) Tror jeg heller får kjøpe en kalender ;)

Skrevet

Gubben fikk julekalender et par år;) Men ikke pakke kalender da. Det var en kasse med øl. Med forskjellige typer øl hver dag. Så var det en stjerne med dato på hver flaske. Stokket de rundt så det skulle være spennende. Han var storfornøyd:) he he

Skrevet

Her i huset har vi hver vår julekalender. Gubben har sjokoladekalender og jeg har lego kalender. (jada, jeg er fortsatt litt barnslig ;-) )

Skrevet

Jeg får pakkekalender av mamma og sjokoladekalender av pappa.

Så lager jeg kalender til mannen min. I år blir det 24 øl, 12 forskjellige slag.. Vet at det kommer til å bli en slager =)

Skrevet

vi har en felles pakke kalender, men er ikke gaver bare masse forskjellig av sjokolade!!

Skrevet

Jeg har laget aventskalender til min kjære hvert år, så han blir sikkert litt skuffet hvis han ikke får i år også...

Har ikke kjøpt alle pakkene enda, tror jeg må gjøre det, men han skal i alle fall få sjokolade i noen, kinobilletter, boksere, gavekort på cd, Vouge homme, sokker, slips... kommer ikke på mer i farta.

Skrevet

Snop,Snop og mere SNOP

Litt sokker og boxere (det trengs,og regner ikke med han fnner på å kjøpe selv)

brenne cder til alle seriene han laster ned

og andre "småting" jeg vet han blir glad i (undertøy til meg og litt sånt)

Skrevet

Kan jo fylle kalenderen med "skrapelodd".

Skrevet

kjøpt kalender te gubben idag æ,pondus vøtt hihi=)

den gikk rett i sikringsboksn for å si d sånn=)

men d bi væl en legokalender på`n å tenke æ,arti me kalender te oss voksne å vøtt...må lek oss litt vi å=)

lov te å vær barnsli hehe

Skrevet

Så mange gode forslag du har fått!

Vi lager kalender til hverandre vi. Får/gir pakken annenhver dag i uka og hver søndag. Koslig å både få og gi :) Jeg har laget noen lilla papirposer som vi legger gavene oppi innpakket i silkepapir. Synes selv de er veldig fine der de står på en hylle i stua;)

I hverdagsposene er det litt forskjellig; godis, sokker, deodorant, og andre nyttige og usunne småsaker. På søndagen er det litt større ting, f.eks. kino- eller konsertbillett, gavekort på en tjeneste ;), CD, DVD, kafèbesøk o.l. Er gaven for stor legger vi en lapp oppi med beskrivelse av hvor den andre skal lete.

Lykke til!

Skrevet

Pleier å ha, flaxlodd, godter jeg vet han liker og andre småting jeg vet han ville sette pris på.

Skrevet

Oi... Fine julekalendere dere har da! Utrolig mye arti. Men dere har tydeligvis hoeyere budsjett enn jeg...

Men takk for gode tips likevel... Har laga ei lita liste over ting jeg kan ha inni, men maa jo finne paa 24 smaa pakker... Skal kjoepe ting som tyggispakke, lighter, penn, sjokolade, kjoeleskapmagnet, smaagodt... Men vet enda ikke hvordan jeg skal stelle det i stand. Tenkte aa faa til saa smaa pakker at jeg kan ha dem alle ned i en stor julestroempe med nr. hengende utom, saa han kan "fiske" dem opp derfra.

Skrevet

høres jo ut som om du har mange gode ideer selv:)

har lite penger selv og her blir det for det meste godis!

2 par sokker og en liten deo i 3 av pakkene, ellers tror jeg kanskje det ikke blir no særlig flere!

Synes jo det er morro, men begrensa med penger å "sløse" på ting han ikke trenger!

Skrevet

ser noen har kjøpt pomdus kalender her.. hvor kjøpte du det??

Skrevet

Jeg skal kjøpe inn 24 flasker/bokser med øl/lettøl.

Lettølet får han i ukedagene og vanlig øl helgene.

Skal også kjøpe rødt band og ha rundt hver flaske og sette på tallet 1-24.

Skal også klistre på lapper der jeg skal skrive noe søtt på hver enkelt flaske/boks. Mer romantisk og kult kan det vel nesten ikke bli ;))

Skrevet

jepp, vi skal lage det til hverandre. jeg var en tur på en erotisk butikk igår, der har de komplett kalender til han og henne. jeg bestilte...tenker han blir overrasket:) venter seg litt snop, så kommer dette ... hihi

Skrevet

Jeg limte glitrende gullbånd (sånn brei silkeaktig greie) på en kleshenger av tre. Så hang jeg gavene i gavebånd ned fra der buksene skal henge over på kleshengeren. Det ble ganske fint:) Var veldig fornøyd med meg selv etterpå=)

Skrevet

Jeg skal også gå for den kassa med øl. Har kjøpt klistremerker med datoer, Samt sånne røde små papir-etuier med nisser på til hver flaske. Han har aldri fått kalender av meg før, men vet at denne kommer til å gå "rett hjem"..hehe, gleder meg til å vise den til han.

Skrevet

Ponduskalender har de f.eks på Narvesen og andre kiosker. Eller på bokhandelen. På nett (www.serie.no). Noen store matbutikker selger også Pondus kalenderen.

Skrevet

Den koster 99,-. Har alltid kjøpt den til samboer'n. Men ikke nå lenger, dyrt for å bare ha bilde av Pondus på selve kalenderen. Selv om damboer synes det er stas;) Da får han heller vanlig sjokoladekalender og Pondus blad...

Skrevet

Jeg har også laget pakkekaldender til sambo i alle år, vi har de siste årene bare hatt pakke annenhver dag.

Det trenger ikke bli så dyre greier, prøver å tenke litt på nyttige ting som vi gjerne ville ha kjøpt uansett.

Ellers er det jo greit å kikke litt på den vanlige kaldenderen, og feks pakke inn lørdagsgodisen på lørdager.

Andre nyttige ting, som man likevel kjøper (ta en kikk i baderomshylla og se hvor det begynner å minke)

Skrevet

Jeg pleier å lage julekalender til sambo.. Da er det alt fra personlige gavekort som fotmassasje, kroppsmassasje og andre erotiske ting ;), til godis, dvd, sokker, øl etc.. Det er mulig å gjøre det så romantisk, sexy, billig, dyrt en bare vil selv.. Er bare å bruke fantasien det.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...