Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg begynner saktens å mistenke at det bare er Mia som ikke har fått tenner nå, jeg. Rekk opp hånda om du har en tannløs baby!
Rødtopp75 og to små Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Her rekkes hånda i været. Fortsatt ingen tenner i sikte på Josefine. Vi savner de ikke så mye heller. Da slipper mammaen å være redd for å bli bitt i puppen
Millapril Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hallo, liksom?!?! Har ikke vi bestemt at tenner var ut i år, da? Erica har heller ikke tenner. Ser ikke ut som det kommer noen på laaang tid enda. Beholder babyen så lenge vi kan. Det er jo relativt dårlig med hår også her i gården...hehe
Solstråle72 Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 En hand i værte her også :-) Tobias er også tannløs! Savner det egentlig ikke vi heller, tror han kommer til å bite puppen ved første sjangs! Han drar og sliter i den nå, som kan være ganske vondt til tider.Så vi beholder babyen så lenge vi kan her også :-)
Solstråle72 Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 En hand i været, skal det selvsagt stå :-)
måken og vesla Skrevet 20. november 2007 #6 Skrevet 20. november 2007 Ingen tenner her heller! Men hun har nå to "store" klumper midt på gommen nede, så de kommer vel når som helst, eller kanskje til neste år?? Foreløpig ikke noe savn her heller, da mamman ikke føler for å bli bitt i puppen.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 20. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 20. november 2007 Men da er jeg fornøyd, jeg! 5 unger uten tenner er greie odds, selv om min jo er eldst, så gjør ikke det så mye :-) Hurra for de tannløse babyer!
eple72 Skrevet 20. november 2007 #8 Skrevet 20. november 2007 En tannløs baby til. Oda har ingen tenner og ikke noe særlig med hår ( selv om mamma synes de små dunene er helt vidunderlige og blir svært så skuffet når folk påpeker at hun ikke har fått noe hår - det har jo vokst flere mm de siste mnd hehe ) Hurra for tannløse og hårløse babyer.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. november 2007 Hehe godt å høre. Jeg blir med på et hurra for de hårløse også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå