gladogspent Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hei! Kan jeg få en trinn for trinn metode for å få baby på 5 uker til å på sikt sovne uten å ha puppen i munnen? Vet det har vært skrevet om tidligere men finner det ikke igjen.
brigdetjones Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 dytter litt på denne også jeg:-) vil veldig gjerne lære en metode som også kan funke på en snart 4 mnd gammel jente som nekter smokk...
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 dytter på denne jeg også!:-) Sliter med det samme med min 8 uker gamle gutt... må alltid la han sutte litt på puppen før han skal klare å sovne alene...vil jo bli ett stort problem for meg som snart må slutte å amme...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Man kan prøve å få dem til å slippe i det de holder på å sovne, gjenta dette flere ganger. Men, det skal sies, jeg fikk ALDRI til dette, han elsket å sovne med puppen i munnen og fortsatte med det leeenge, selv om jeg også prøvde dette hele tiden. Til slutt ga jeg opp og lot han gjøre det. Sett i ettertid skulle jeg ønske jeg ikke stresset så mye, han er en superharmonisk gutt i dag :-) Hilsen mor med sønn som ammet til han var 15 mnd.
Mia_I Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Vet ikke om noen metode, men vi har klart å få baby over fra å sovne på pupp til å¨sovne på smokk. Tidligere har hun alltid sovna med puppen i munnen, og det ble litt slitsomt for hvis hun våkna før hun havna i senga, måtte puppen frem igjen. Begynte istedet å gi henne mat først, og så når det nærmet seg slutten snike henne over på smokken istedet. Først satt jeg med henne intil kroppen mens hun smokka, noen dager seinere la jeg henne i senga, Og nå kan hun faktisk sovne hvis jeg legger henne ned og gir henne smokken. Hurra! Men ingen ide om hvordan man gjør det om de ikke tar smokk. Vår var 4 mnd før hun begynte å like smokken (etter et visst press) og skal si det er lettere nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå