tezzie Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Kom nå reiser vi til eventyrland. Du får bli med hvis du kan. Her er nisser og troll og slott med en prins. Du må se deg omkring så du tror at det fins. Dyrene snakker og allting kan skje. Du får treffe askeladden hvis du blir med. Min 1.klassing har i lekse å huske teksten, og det hadde vært så mye lettere om vi hadde melodi. Tenkte å laste ned sangen, men klarer ikke finne den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå