Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Dette innlegget passer kanskje ikke inn her,men jeg har ikke andre muligheter å få lettet dette ut.. Er i 27 uke nå og er veldig plaget av sterke følelser som bare raser rundt i kroppen.Føler meg mye deppa og har så mange rare tanker.. Sitter her med dårlig samvittighet fordi jeg føler det jeg føler..og har ingen jeg tør å si det til.. Jeg tenker ofte på exen min.Han var min første kjærlighet og vi var som to sjelevenner i 5 år..så skjedde det masse.Begynte på hver vår skole,vokste fra hverandre.Vi gikk hvert til vårt.Og 2 år senere fant jeg ham jeg venter barn med nå.Han er en helt fantastisk person som jeg elsker og føler meg lykkelig med..men nå i graviditeten har jeg tenkt masse på exen og jeg føler et tomrom inni meg..nesten som jeg sørger over ham igjen.. Jeg blir så sliten av disse følelsene! Er det vanlig å ha det slik?
snuffin Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Hei du! Jeg tror du kan ta det helt med ro med disse tankene dine. Det er helt normalt at følelsene svinger masse i denne tiden, og man har mange rare tanker. I begynnelsen av dette svangerskapet gikk jeg og tenkte - var redd for at det skulle gå galt,- for så å være redd for at det skulle gå bra.. Er det mulig.. Men sånn er det bare i denne perioden av livet vårt. At du tenker masse på ex`n din tror jeg kan være fordi du er på vei inn i et nytt kapittel i livet ditt, og da tenker man automatisk på det man tidligere har opplevd.. Går på en måte gjennom livet til nå. Da er det ikke så rart at du stopper opp og savner det som var bra!! Uansett- det er ikke bare bare og ha det sånn- men som sagt- helt normalt- tror jeg da! Prøv å nyt tiden og gleden med han du har nå!! Masse lykke til!!!
Drangelina Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 !!! Får klump i magen av å lese innlegget ditt- har det ganske likt selv. Er helt utslitt av alle disse følelsene som jeg ikke vil ha... Du er ikke alene om å ha det sånn.. Klem
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Samma her. Tenker stadig på gamle flammer og er redd for at det skal skjære seg med han jeg skal ha barn sammen med, uten at jeg overhodet har noen grunn til det egentlig. Men det går jo en kule varmt her iblant og det er lett å skylde på min nærmeste nå for tiden og tror det dermed er lett å tenke på hvordan ting var før. Man blir rett og slett litt utenpå seg selv. Jeg finner alle feil og sammenligner med eks osv. inni hodet mitt. Det psykiske aspektet med å gå gravid er helt forferdelig. Nå skal jeg ha nr 3, og jeg var mye verre første og andre gang.... Lykke til kjære mødre :-)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Du er ikke alene.. Her sitter jeg å verker i hele kroppen etter min ex.. Og enda verre føles samvittigheten overfor sambo.. Uff.. vanskelig dette. Gjorde det ikke bedre at jeg traff på ham her om dagen heller.. Drømmer om ham hele tiden, og får hjertebank så snart jeg tenker på ham..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå