Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 var hos jordmor i dag. Gutten min har sittet i seteleie hele veien, og jordmoren min fra sykehuset har ment han ikke kom til å snu seg. Jeg har også samme følelse, at han ikke kom til å snu seg. Går også til kommune jordmor. Har i det siste merket stort nedpress, og visst at "noe" har bevegd seg ned i bekkenet... men hva? Jordmoren holdt på lenge og vel i dag. joda, noe var nede i bekkenet. Hun kjente og kjente og sa "jeg tror jaggu det er hodet!!!! og sa til meg at hvis hjertelyden var langt nede, lå ungen i hodeleie. var den høyt oppe, var det seteleie. hun lyttet overalt nede. ikke en lyd... og måtte da natuligvis bevege seg oppover. helt på toppen av magen finner hun hjertelyden høyt og tydelig, og hun ble veldig usikker selv.... sa hun måtte kjenne en gang til.... så kjente hun på nytt, og sa til slutt "det kan da ikke være noe annet enn hode dette her, som er så rundt og hardt! og skrev hodeleie på papiret... bevegelsene har ikke endret seg... hikkingen er på samme sted, og jeg er utrolig usikker på om hun kan ha rett.... skal heldigvis inn på ultralyd på onsdag for å se. hva hadde dere gjort? stolt på jordmor? sluppet hubelen løs? hehe
Håperpåønskebaby Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 tror ikke jeg hadde stolt på noe annet enn min egen magefølelse jeg..
Mamma til snart 4 Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 vist jm er usikre får du UL. . . skal du vertfall få for de sval vite om det er hodet eller rumpa som kommer først;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå