Nemofish Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Vi har valgt 80% lønn. Permisjonen begynte 1.april, og jeg ser i et skriv fra NAV at den går ut 31. mars. Men er det ikke egentlig litt flere uker?
Bøggly Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 80% lønn = 48 uker for mor + evt ferie. Vanskelig for oss å vite, så lenge du ikke skriver mer om evt uttatt ferie, fars uker (når) i permisjonstida ol.
EnUndreneMor Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 du er ferdig da, og da tar far over
Nemofish Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Å! Tusen takk, Helene's Mamma! Jeg trodde det var den tiden vi hadde tilsammen jeg! Da passer alt så mye bedre! Tusen takk! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå