ZamZam Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Fødte i mars så jeg burde egentlig være fornøyd med å miste alt baby fettet med mer, men tingen er at jeg har gått ifra en 43 etter fødsel og er nå nedi 37 8 noe som er veldig upraktisk fordi jeg har ingen ukser i 36 og mister alle buksene i 38 mister jeg jo) Mye av vekten har jeg mistet pga stress, men nå er det mer en to måneder siden jeg sluttet å stresse, men jeg går jo fortsatt ned. Er det noen som vet hvordan jeg kan stabilisere dette? Jeg spiser normalt, trener alt for lite og er egentlig en skikkelig sofafris som foretrekker cola og chips. Jeg vet jeg kommer til å gå opp i vekt igjen om en periode, men jeg vil bare ha muligheten til å fortsatt bruke bukser jeg kjøpte i august, som nå ikke passer mer...
boble <3 Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Heldige du:0) Her "sliter " jeg med 5 kg som klorer seg fast:0(
Labbetøs Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Haha. Ikke klag. Her har jeg slitt på STRENG diett i 4 mnd, og har bare gått ned 4 kilo. Fettet sitter som LIMT fast... Men til "problemet". Du kan jo bruke den dær smarte oppfinnelsen som heter belte? I nødstilfelle finnes det noe som heter bukseseler. Finnes som oftest på gamle menn, så du kan jo kikke i den type nisjebutikker. ;-)
fox`y Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 skulle ønske jeg gikk ned jeg oxo...har igjen nesten 10 kg til trivselsvekta enno... du kan jo sjekke stoffskifte ditt om d er høyt..for da kan mann gå ned i vekt uten grunn..
engajente Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Kjenner til "problemet" Gunda, Raser også ned i vekt, nå håper jeg bare at det snur litt siden jeg ikke ammer så mye som tidl. Hvis ikke jeg går opp litt snart er jeg nødt til å gå i barneavd å kjøpe klær !
ZamZam Skrevet 19. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2007 Jeg vet det er et luksus problem, men det er like fult et problem. Med belter i buksa ser det ut som buksen er snurpet sammen og jeg viser fortsatt frem trusa når jeg bøyer meg, noe som er utrolig delikat i et muslimsk land.. Jeg har ikke lyst til å handle masse nye bukser som ikke passer etter 2-6 måneder fordi vanligvis går jeg ned litt og opp mye etter fødsel... Er det noe jeg kan gjøre for å stabilisere vekten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå