Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Hva er forskjellen??? Hvordan vet man at man har høy eller lav mage???
trebarnsmamma? Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Det ser du på hvordan magen "sitter" på deg det Men er vel liten forskjell på høye og lave mager før utover i tredje trimester. Jeg bar sinnsykt lavt på slutten sist. Jordmødrene sa "den ungen kommer ikke lenger ned før du får rier!":
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 men, høy mage er det typisk jente eller guttemage det a???
trebarnsmamma? Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Spisse mager er typisk guttemager, mens litt rundere, bredere mage er typisk jentemage. Begge deler stemmer bra for meg! Hadde spiss mage sist, gutt, og bredere mage nå, jente.
Gjest Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Kan nok stemme det ja... jeg venter jente å har veldig bred mage... hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå