Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Syntes det er på sin rette plass å ha det nå og er forøvrig enig med yppert under at det har vært for mange skravleinnlegg og tror at anonymknappen har blitt "in" å bruke her inne. Usj..... Mulig at som anonym så får man flere goder av moderator her inne..................hmmm...noe å tenke på:
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 tihi. vi kan godt krangle med hverandre- vi er bare ikke de anonyme det blir referert til, Angelica!!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 *smattesmatte* dette er ikke kranglete assa- jeg krangler nemli' aldri!! Men hvem av eksene dine har størst tiss? Hvordan bil kjører du? Hva tjener du? Hvor mye gjeld har du? For ikke å snakke om HVA SKAL DU HA TIL MIDDAG?? er jeg den beste husmora ever- som klarer å fremstå som SÅÅÅ lite kranglete på dib, lissom?? *smattesmatte*
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Hvis du ikke har Reimadress til drittungen/drittungene eller forvervendt barnesete, så bør du løpe raskt, før skravlejuntaen kommer å tar deg:-) Finnes nok av angivere her inne som sladrer på deg:-)
frøsa Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Ser du,eg ekje tungbedd,om du vil krangle..............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå