Gå til innhold

mye å tenke på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, må bare få ut litt:-)

Blir litt mye for meg her... Fant ut for 2 uker siden at jeg var blitt gravid, med min 11 år gamlere kjæreste( jeg er 25), vi har bare vært sammen noen få mnd. har kun kjent hverandre siden juni. Han har i tillegg en unge fra før. Mamma hater at jeg er sammen med han. Når jeg fortalte dette til mama, klikket hun. Hun syntes ikke det var noe bra i det hele tatt. Samtidig oppe i alt dette må vi jo prøve å finne en plass å bo, vi kikker da på hus. Han er veldig opptatt av dette, å mener vi må kjøpe nå før jul, siden det nå er kjøpers marked og mener vi kan spare masse penger på dette. Samtidig er jeg kvalmm, konstant litt småirritert og sur. Tålmodigheten er på bunnen. Uff... så kommer jo mange negative tanker opp ihodet mitt, er han en bra mann??? han irriterer meg noe voldsomt ( han gjorde ikk det før jeg ble gravid da), alt han gjør og ikke gjør er galt. Samtidig er jeg nå på jobb, jobber i ungdomspsykriatrien, det er ikke bare bare med alle tankene jeg har i hodet for tiden. Jeg holder på å bli gaaaal!!!

Vet jeg egentig burde glede meg og være glad for dette, men akkurat nå klarer jeg det bare ikke.

Kunne noen være så snille å fortelle meg at jeg ikke er gal????:-)

Hilsen frustret gravid som kunne ønske hun var mer glad en sur og tverr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kor gml er kjæresten din sa du?11 år hehe?

Skrevet

hehe:-) nå må jeg le litt, ser nå at det kan se slik ut:-) Han er 11 år eldere enn meg, altså 36 år....

Skrevet

Vet ikke om du er gal eller ei, men husk at du nå er gravid og det raser med tusen milliarder hormoner i kroppen din som påvirker humøret og alt annet... Så det at alt han gjør og ikke gjør irriterer deg, det kan også ha med å gjøre at du faktisk er gravid.

Er du glad i denne mannen? Vil du tilbringe livet med han? Hadde du sett for deg at det skulle bli dere? Isåfall så er jeg enig med han, dere bør kjøpe nå når det er kjøpers marked. Kan han dra på visninger alene og finne et hus han synes er topp, og så er du med og ser på bare det? For det er et utrolig slit å dra rundt på visninger, det bør du slippe nå. De første 3 mnd var verst for meg, verre enn de siste 3 på mange måter..

Dersom du egentlig ikke vil være sammen med han og ikke hadde sett for deg dette - vel, da bør du jo tenke deg godt om. Men ikke gjør det slutt med han fordi din mor er sur og ikke liker han - det er DU som skal leve med mannen, ikke din mor!

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...