Gå til innhold

Tror tanta er på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner henne på gangen. Jaja. En uke til IKM, men så kommer hun vel tidlig da. Er så lei av ustabile sykluser nå, trodde det hadde rettet seg nå. Jeg er litt letta og litt skuffa. Snakk om ambivalens :D Skummelt dette prøvegreiene ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si ikke det si ikke det... Noen sier jo at graviditet har de samme symptomene som TR i begynnelsen :)

Skrevet

Hei Turbo! Kjekt å høre fra deg. Nja, jeg føler meg ikke gravid. Klarer ikke å tro på at det kan skje på første forsøk. Må nok bare vente en uke og se, får heller ta det som en overraskelse hvis det skulle være slik. :)

Skrevet

Blir spennende da :) Hihi...

Her går jeg bare og venter på el... ennå... En uke over forventet el... Irriterende

Skrevet

Jeg får si som Turbotrollet: Si ikke det!! Da jeg var gravid med førstemann nektet jeg å ta en test for jeg var sikker på at TR var rett rundt hjørnet. Alt var helt likt som det pleier før TR og jeg var også i 1 pp, trodde ikke det gikk så kjapt liksom. Mannen min klarte å overtale meg til å ta en test siden vi skulle på fest om kvelden, og den var veeeldig positiv!! 9 mnd etter kom en nydelig liten gutt til verden:-) Krysser fingrene for at du er gravid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...