Gå til innhold

Frati!! Ekkelt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Broren til gubben og samboern skulle på Frati en kveld. De gikk inn og bestilte pizza og gikk ut i bilen for og sette seg og vente..

Det kommer en bil og parkere ved siden av dem,og et eldre par går ut og åpner bagasjedøra,der tar de ut en stor pose kjøtt som de går inn på Frati og leverer..Og bak i bila sammen kjøttposen satt det 2 store hunder.. Æsj:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis de har sett noe sånt, hadde vel det naturlige vært å ringe mattilsynet?

Skrevet

Hvordan kan du si at det ble levert på Frati? Er flere hybler i etasjen over, men samme inngang... Jeg jobber der og kan forsikre deg om at Frati kun bestiller varer via grosister som eks Asko. Vil også si at vi har fått en kjempestor smilmunn av mattilsynet:0)

Skrevet

Dette er i tr,heim,ingen hybler der,kunn Frati.. (på jakobsli)

Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆSSSSSSSSSSSSSSJJJJJJJJJJJJ!!!

Spiser der ofte vi! Bor rett ved, så det er så enkelt liksom. Blir slutt på det ja!

Skrevet

men jakobsli har ikke noe med Frati å gjøre, den avdelingen ble solgt høsten 2006!

Skrevet

Jo, det ligger en frati på jakobsli jo.. Skal jammen ikke spise mat der mere nei ;P

Skrevet

Den heter Fratelli nå, men alle sier frati likevel. Tror jammen meg det står frati på døren enda å jeg

Skrevet

Ville bare presisere at den er solgt og har ingenting med Frati i byen å gjøre...De har egentlig ikke lov å kalle seg Frati kenger heller da det ikke er en franshise avd. av noe slag.

Huff det er absolutt ikke bra om de driver med kjøtt som ikke kommer fra godkjent leverandør. De som har sett dette bør ringe mattilsynet.

Skrevet

Åhhh Thank you Didrik07:0)

Ble nesten litt lei meg her jeg, for har jobbet for familien som driver Frati (og dreiv Frati Piccolo før) i over 5 år og vet de er skikkelig nøye på å følge norske lover og er en topp arbeidsgiver uten noe tull. Synes ikke de fortjener å få et ufortjent rykte...Er jo ille om Fratelli driver med kjøtt fra "svartmarked" ( vet ikke hva jeg skal kalle det) Men si da at det er Fratelli pg ikke Frati:0)

Skrevet

Ja visste at frati i byen og fratelli der ikke er det samme lengere da..

Frati i byen har herlig mat til fine priser :) Plankestek :)mmm.. Sist jeg spiste der gikk brannalarmen og det kom 4 brannbiler :P Uten at det var brann da self ;)

Skrevet

Så koselig å høre:0)

Hi hi om maten altså, ikke brannalarmen ( den er gruuuuusom:0))

Skrevet

Vet ikke hvordan de er de som driver den nå, men det er i allefall samme betjening som det har vært i flere år der (de fleste)

Har ikke hørt noe annet om Fratelli enn det som står i denne tråden. Rart egentlig hvis det skulle vise seg å være svart, for har ei venninne som bor rett over gata og hun ser rett på Fratelli og hun har aldri nevnt noe om det.

Men noe annet da, alle kommer nok til å kalle det Frati av gammel vane uansett, gjør det jeg også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...