Gå til innhold

"unger har godt av friskluft"...men

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde du selv orket å være ute opptil 8 timer hver dag, i sol, regn, vind, kulde eller hva været måtte tilsi. Blir man ikke veldig sliten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på naturbarnehage? Selv hadde jeg orket. Gikk i det som barn, og likte meg veldig godt. Det er nok ikke for alle barn, men min eldste elsket det. De hadde jo mulighet til å gå inn av og til, gapahuker, telt osv.

Skrevet

Nei, jeg kunne ikke tenkt meg det og ja jeg blir veldig sliten av det. Men en del barn har energi til det og da er det bare fint, men det hadde ikke vaert aktuelt for mine.

Iallefall ikke enda.

Skrevet

Regner med at det var innlegget mitt du siktet til? Unger har godt av frisk luft ja! Jeg hadde orket det som liten fordi jeg var ganske aktiv. Jeg var i skauen med pappa hver helg fra jeg var 2 år frem til jeg var 10-11 og trente hund osv. Det er jo en grunn til at det ikke anbefales til de minste barna!

Som en annen i tråden også svarte så utvikler unger kunnskap og forståelse av naturen, noe som er ekstremt viktig.

Skrevet

Jobben min foregår stort sett utendørs. Det er ikke noe problem, men jeg tror nok et det kan være lurt, for alle parter, om foreldre som selv liker innelivet best og ser på det å være lenge ute som noe litt sære, at de velger et innendørs tilbud for barna. Det er ikke morsomt for barna om foreldrene ikke er flinke til å kle barna riktig eller hvis de synes det er viktig at barna er pent kledd.

Barna har ikke vondt av å gå i vanlig barnehage heller, jeg synes bare det er bedrre for ungene å få utfolde seg ute, så lenge foreldrene greier å følge det skikkelig opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...