Piipii Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 hvor lenge gjør dem det? Har måtte kuttet ut en masse ting etter at lillemann kom da det meste jeg spiste reagerte han på. Melkeprodukter, sjokolade, brus, kaffe, sterk mat, og masse krydder. Men nå er han tre mnd så nå burde jeg vel kunne prøve å spise litt av dette. Vet jeg bare kan prøve meg fram, men er så lite sugen på en kveld og natt hvor han har magevondt. Noen som har erfaringer med dette?
fox`y Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 jeg har kuttet ut alt fra frukt,grønsaker til kaffe,te,diverse godter,melkeprodukter.krydder,sterk mat,løk osv osv..min reagerer på d meste ennå,men prøver meg litt forsiktig fram.. de tåler mere ettervert som de vokser,.. så du må nokk prøve deg litt fram, er ingen andre måter for å se om han fortsatt reagerer.. d kan bli skriking,men er ikke sikkert han reagerer i d hele tatt heller.. du kan oxo spise d på dagen, så slipper du å få skriking på natta iallefall...du kan oxo gi sukkervann vist han får vondt i magen, d demper mye på magevondt... ønsker deg lykke til iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå