Hvalerbaby Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 I dag har jeg startet med modningsakkupunktur og skal ha neste behandling på fredag, håper det fungerer da. Det hjalp i hvertfall og ta akkupunktur for og få babyen fra seteleie så får håpe denne bheandlingen har like mye virkning. Har brukt akkupunktur under hele svangerskapet så kan jo hende at kroppen er blitt mer mottakelig så det blir spennende og se. Noen som har hatt god nytte av modningsakkupunktur? Jeg har hatt skikkelig nedpress i natt og i formiddag, nå blir det utrolig spennende fremover. Begynner og bli utolmodig så jeg har lyst til og få det overstått. Hodet til nurket vårt har i hvertfall festa seg så det er deilig. Ha en strålende dag alle sammen!! Klem fra meg
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Heisann Jeg fikk modningsakupunktur forrige svangerskap. Starter fra uke 37 og fødte i uke 38+1 Har fått akupunktur hele dette svangerskapet mot kvalme og bekkenløsning (funker veldig bra mot kvalmen, ikke så bra mot BL)
Baby nr3 ombord Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Er det alle akupunktører som gjør dette? Og er det samme pris som en valig time. ?
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Tror alle gjør det Jeg vet ikke hva det koster...jeg har fått henvisning til fysio pga bekkenløsning men valgte å bruke akupunktør istedet, så jeg har fått det gratis:)
mimmitiltre Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 hei, jeg skal betale 380 kr pr gang (ca halvtime). Vet ikke om alle gjoer det, men har hoert de er bra paa klinikk fjeld (det er der jeg skal ta det, men har absolutt ikke peiling, har aldri faatt satt i naaler foer:)
superk Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Ber man om det hos legen? Er det noe sted man kan lese om dette? Er livredd for å gå over tida, for jeg føler jeg bærer et stort barn da både jeg og sambo var ganske så store... Er bare 28 uker på vei enda da, men godt å vite
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Neida du bestiller bare time hos en akupunktør
majsenna™ Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Noen som har peiling på hvor ofte man må gå? Holder det med en gang i uken, eller 2?
shimonie Skrevet 19. november 2007 #9 Skrevet 19. november 2007 ho jordmora som tar akupunktur på meg anbefaler 2 ganger i uka. jeg betaler 200 pr gang der. men ho ene på treffet gjorde det en gang i uka og fødte 2 dager etter termin så tror nok det er greit med en gang i uka og. kommer jo an på hvor mye man er villig til å betale for det!
majsenna™ Skrevet 19. november 2007 #10 Skrevet 19. november 2007 Tror de skulle ha 380 per gang der jeg skal, så da får det nesten greie seg med 1 gang i uken.. Dette er spennende altså!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #11 Skrevet 19. november 2007 http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/1.3996018 Står her at kun 2 av 10 går over tiden ved modningsakupunktur, så det er absolutt verdt å forsøke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå