Gå til innhold

Noen som har erfaring med lakserolje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på overtid og ingenting hjelper :P Har vurdert å bare la ting gå sin gang men no får jeg ikke sove på grunn av bekkenet =(

Noen som har prøvd lakserolje for å sette i gang fødselen? Hvordan har det funket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør overhode ikke ta lakserolje. Ingen som anbefaler det.

Da er det bedre å prøve med sex(som er anbefalt på bl.a helsestasjoner). Hva som helst, bare ikke lakseroljen...

Skrevet

Ikke prøvd det selv, men vet om et par som har forsøkt. Den ene endte opp med styrtfødsel, den andre med å være totalt utslitt av å fly på do før fødselen engang startet. Så ikke noe jeg ville anbefale nei!

Skrevet

Sex er vanskelig når sambo er borte =( Men skulle heller prøvd det ja :P

Skrevet

Snakket med en lege som hadde selv kona på overtid med sistemann... Han sa det at man skal holde seg laaaaaaangt unna lakserolje og kanel!!

Tar man lakserolje, så risikerer man at man får en styrtfødsel og da øker sjangsen for at man revner fullstendig masse!! Hverken ungen eller mammaen hadde godt av det!!

Tar man den kanel-kuren så er den også ikke å anbefale!! For kanel tørker ut kroppen!! Livsfarlig sa han!!

Han sa at prøv med akupunktur, massasje og sex! :)

Skrevet

eg prøvde, eneste som skjedde var at det kom i buksa..og det var ikkje fostervann som kom! :P heheh

eg trur bebisen kommer når han er klar! var temmelig oppgitt eg oxo, men så lutselig så kom han på termin datoen :D

Skrevet

ja jeg tok og det endte med at jeg satt på do å grein av magekrape mens jeg bad te gud om at det ikke skulle gi meg rier hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...