Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 1.desember...mest fordi vi reiser bort hele julen, og synes det er koselig å få ha litt jul hjemme før den tid. Så første desember skal vi pynte, spise pepperkaker og marsipan, se "love actually" og kose oss gløgg i hel! :DD
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hadde det vært opp til meg skulle det vært ferdigpyntet for flere uker siden, men da hadde vel naboene fått slag:P Vi skal pynte litt med adventsstaker og julestjerner første søndagen, å så tar vi det litt etter litt. Er veldig glad i jula, så det klør i fingrene etter å begynne å pynte:)
mastermind Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Har gledet meg til jul i flere måneder nå...! Først er det jo advent, og da skal julegardinene opp og voksduken på kjøkkenbordet på, i tillegg til adventstakene og stjernen. Skal pynte til jul med masse nisser og engler helgen før jul, altså den 16, legger på duker osv, og så pyter vi treet onsdags kvelden. Da er alt klart til vi tar juleferie torsdagen, så når vi kommer hjem er det bare å sette i lysene:-) Julen er så kort så det gjelder å strekke den litt. Etter nyttår er det ikke noe stas, så det må vere dagene før jul. Skal begynne å bake småkaker neste helg. Gleder meg!
Blå + en i magen Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Begynner å pynte 1 desember Eller første søndag i advent... Men i år blir det vel dagen før, altså 1 desember, jippi, da blir det juuuul!
Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Min grense har pleid å gå når vi tipper desember/første søndag i advent. Men nå i år har jeg vert så utrolig julesyk, i over en mnd, MINST! Så i dag har jeg kjøpt ny adventstake og satt den opp, men jeg "jukser" ikke med å tenne lysene. Røde lys og lysestaker har kommet frem og neste helg henger jeg nok opp grdiner og lys-hjerter i kjøkkenvinduene. Skal ha jobbhelg 1.desember og benytter da anledningen til å pynte helga før.
Lill,<3Rikke&Patrick<3 Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Jeg skal pynte til jul 1 desember...ikke juletreet da for det skal pyntes 23 desember....
Gjest Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Begynner så smått med adventstaker ol 1. söndag i advent. Det andre kommer etterhvert i löpet av adventstida.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå