mimmitiltre Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 hei, lurer paa om det er sent aa begynne modningsakpt. naar man er 35+2?? noen som vet? jeg skal paa klinikk fjeld paa majorstuen og der ville de gjerne om jeg hadde kommet inn uken foer. syntes det var litt tidlig jeg og skulle dessuten reise bort. er det ikke vanlig aa begynne modningsaktp rundt uke 35 da? vil jo gjerne dette skal funke da, saa var egentlig innstilt paa aa dra inn 34+3, men maatte flytte datoen likevel. bare lurer paa om dette kan forverre effekten?? mvh
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Tror det er tidlig jeg Fikk det fra uke 37 sist
Maja08-gravid med nummer 4 :o) Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hei du, her i Stavanger tror jeg ikke du får modningsterapi før i uke 37. Jeg har termin om 5 dager og skal begynne i morgen, så jeg tror ikke du er sent ute! Klart du får nok anledning til flere behandlinger om du starter tidlig, men det er jo bedre med noen få behandlinger enn ingen uansett. Ønsker deg i alle fall lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Er dette noe alle akupunktører har, noen som vet ca pris?
mimmitiltre Skrevet 19. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2007 ok, takk for svar!! vil jo ikke bli 'lurt' til aa ta unoedvendig mange timer heller:) paa klinikk fjeld der jeg skal 'begynne' koster det 380 kr 'timen' (timen er litt over 1/2 time:) lykke til dere og jenter:)
Hvalerbaby Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Jeg tror også det er tidlig. Jeg begynte med modningsakkupunktur i dag og er i uke 37. Jordmora mi ville ikke begynne før i uke 37, jeg tror det er det som er vanlig i hvertfall.
mimmitiltre Skrevet 19. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. november 2007 noen som i tillegg vet om det er vondt?? litt pyse jeg:) og om noen vet om det kan ha 'hjulpet' deres foedsler, ikke gaatt over tiden osv:)
Fruktmos- 2 prinsesser:) Skrevet 19. november 2007 #8 Skrevet 19. november 2007 Er ikke vondt Jeg er også pysete på sånt Jeg fikk fra uke 37. Hadde 2 behandlinger og fødte i uke 38+1
mimmitiltre Skrevet 19. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. november 2007 saa bra!!! hoeres jo veldig lovende ut dette da!! blir spennende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå