Gå til innhold

Da var storvasken overstått...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Puh!

Har vasket HELE leiligheten, og syns jeg har vært kjempeflink. ryddet i skap og skuffer har jeg også fått gjort!

så da blir det middag til bare meg (sambo er på seinvakt...) - raspeballer med røykte knoker og stappe! det blir godt...

 

har dere vært flinke i dag da?=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du.... ! Hallo !

 

DET ER MANDAG !

Skrevet

Jeg tok hele huset på fedag og nå ser det ikke ut igjen. Tar bare noen timer før hele gulvet i stua er fullt av smuler og leker. Og i resten av rommene ligger det klær på gulvet.

Og jenta gjør ikke alt dette selv:o)

Skrevet

Hehe, det gjør vel ingenting=)

fikk ikke vasket skikkelig i helgen så i dag har jeg gjort alt.. Sortert skittentøy, vasket og brettet klær, ryddet i klesskapet, betalt regninger, tørket støv bak alle bøkene i bokhylla, vannet blomster, vasket kjøleskapet, strøket klær, ryddet bort Annikens klær som er for små, sortert blader og puttet i kasser, skiftet sengesett... og det er sååå godt å være ferdig!!!

 

trenger jo nesten ikke vaske til jul nå jo!

Skrevet

Rundvasken til jul???flink du...uansett om det var storvask eller rundvask:)

Jeg får bare tatt en og en del av huset jeg om dagen, men blir da ferdig en gang. Nå gjenstår det kjøkken, gang og bad og alle vinduer:)Nesten så jeg kunne tenkt meg ei leil og....innimellom...

Hele andreetasjen er nyoppussa så slæpp rundvasken der da hvertfall:)

 

Skrevet

såå flink du er sauen! du kan få komme her en tur og vis du har mer energi!! hihi:p

 

idag har eg ikke gjort noe i huset, men har gått tur, å kost meg skikkelig med Nora;) i morgen skal eg dra støvsugeren over gulvet. i dag er det oppvasken.. får ta en skikkelig vask til helga.. (yeah right)

Skrevet

hihi=) nei tror ikke jeg orker enda et hus altså!!!

 

Nå skal jeg slappe av med god samvittighet. anniken sover, så nå er det dib-tid for mamma!

 

hehe ja det var bare storvask, rundvasken til jul tar jeg første desember. da skal svigermor sitte barnevakt=) og da skal ALT taes. tak og vegger, inni skuffer og skap.... det skal bli deilig det.

Nesten så jeg har lyst å ringe svigermor nå og spørre om hun gidder å være barnevakt noen timer så jeg får vasket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...