ayme Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Noen som har noen tips til julegave til en 4 år gammel aktiv gutt? Jeg har tenkt litt på robotpet og data eller noe men vet ikke om han kan bli for liten? Har aldri vært noe problem før dette, men i år er jeg helt blank...
Zeus' Mummy Skrevet 20. november 2007 #2 Skrevet 20. november 2007 Playmobil er toppen, tegne saker, computer ting og tang, svoemme briller, flyte brett, scooter, klaer, borger, biler, pirat skip etc med smaa mennesker de kan rolle leke med. Spill, DVD filmer. Ta med et blad fra en leketoeys forretning, og la ham kikke, det kommer ikke til aa mangle paa ideer. he he he. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 20. november 2007 #3 Skrevet 20. november 2007 Jeg sverger til klassiske leker.Er så lei alt det fancy robotgreiene, plastikkdingsene osv. som fins i lekebutikker. Lego er PERFEKT. Sønnen min på 4,5 år elsker det. Han har lekt med lego siden han var 1-2 år. Men mest Duplo. Dette kan han leke mer med, siden det er mer stabilt og faller ikke så lett fra hverandre som lego. De selger slike pakker til ca.250 kr med duplo fly, duplo gårder, brannstasjoenr osv. osv. I tillegg må han ha en solid dose med duploklosser til å kunne lage ting, bygge tårn, og heiskraner osv. med Kreativiteten er stor her i huset :-) Mange 7+ åringer som leker med duplo også. Smålego blir litt for lite til lek, men er topp til bygging og viss en ikke skal leke med det. Guttungen min har masse lego til å bygge fly, brannbiler osv. med og han elsker det også. Men når han har kameater på besøk, merker jeg at det er duploen som er favoritten... Ps. LYDBØKER er også populært, og koselig.... Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå