tonebf Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 sønnen min "klarer ikke noe selv" som han sier.... men det gjør han... jeg må hele tiden hjelpe og han vil aldri leke selv... så jeg må faktisk si at han må leke litt selv.... må dere? eller er barna deres veldig flinke og leke selv? sønnen min er 2,5 år =)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Trenger ikke å be dem leke selv nei. Nå er de jo to da, men det var ikke noe problem når eldstejenta var alene heller. Er kanskje forskjell på hvor stor fantasi de har?
Gjest mphs Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Hun vil ikke leke alene 2 år og 2 mnd.
tonebf Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 ja kansje, mn han går egentlig i bhg og er hjemme fordi han er syk... og han må aktiviseres hele tiden... men nå sitter han faktisk på gulvet og bygger lego og synger for seg selv... =)
fleXibel Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Vesla er flink til å leke selv.. har vært bevisst på det hele tiden å la henne få leke litt selv og finne på ting selv... Andre ganger hopper jeg med i leken og vi lager mye bråk og uro og gubben bare rister på hodet av oss tulle-frøkener..
SuperGlad Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 jenta mi på 18 mnd leker nesten aldri sammen med oss voksne. eneste hun liker er når vi leker med dukka sammen med henne eller later som om hun får lage mat til oss. Siden jeg har slitt med rygg å bekkenvondt har jeg ikke kunnet leke med henne på gulvet siden hun var noen mnd, å tror det er derfor hun heller leker best selv. Hun leker gledelig med andre barn, men tror vi voksne ødelegger litt av leken hennes......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå