Babyluren Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Sitter foran pcen på jobb. Er litt ukonsentrert, men plutselig merker jeg akkurat som en luftboble sprekker i magen, temmelig langt nede, og så akkurat som noen små dult. Veldig svakt, men noe var det i alle fall. Har ikke kommet tilbake. Prøver selvfølgelig å kjenne etter, men nå kan jeg omtrent bare kjenne min egen puls i magen. Kan ikke huske å ha kjent noe tilsvarende før i det hele tatt. Dette hjalp ikke akkurat på konsentrasjonenen. Kan det virjkelig ha vært et spark jeg kjente? Er bare 15 + 5. Håper på svar! Hilsen spent
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 jeg er 16 uker + på vei... og kjente første "SPARK" i uke 16.. men mer som "hopping" dulting lissom.. kjent det 3 ganger etter.. så tror det var spark ja:)
Babyluren Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 Åh så gøy! Syns det var så tidlig, på terminkalenderen fra babyverden står det jo at jeg først skal kjenne spark fra 5. desember. Jeg kjente jo bare forsiktige dult. De sparkene som babyverden refererer til, er det mer kraftige spark som kanksje mannen også kan kjenne? Gratulerer med spark til deg og, Lilo!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 takk takk det samme:) rare greier detta her vettu:)
Bobine Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Jeg hadde et skikkelig "flytt deg milten, her skal jeg bo"-spark på 15+4. I dagene etterpå kunne jeg av og til kjenne litt dulting, eller nesten som knipsing fra innsiden hvis du skjønner, når jeg la meg ned på sofan om kvelden. Kjærsten min kjente det en knapp uke etterpå, og det er jo alt for tidlig i følge alle "skjemaene"
KineMichelle Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Jeg begynnte å kjenne det på den tiden der, og det er så individuelt! Er sikkert noen dult fra babyen din du har kjent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå