Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Var på ul på føden på lørdag, og babyen min er +12 %. Hun sa ikke hvor mye baby veide nå. Noen andre som har hørt hvor mange % over di er i uke 31?
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Jeg var på ul 31+4, da var gutten + 7 %. Altså ingenting å snakke om, siden det er helt normalt med fra - 22 til + 22%. Altså regnes det ikke som avvik før babyen er f. eks 23%. Så knøttet ditt er helt normalt=)
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 10% er 320 gram ekstra av d babyen normalt skal ligge på nå så då ligger din over gjennomsnittet å siden babyen er 12% + så blir d noen gram ekstra..dette ble jeg fortalt når jeg var inne på ul i uke 28+4.....da lå min baby +10%----
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå