Sunniva78 har to små Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg måtte det sist, men ble litt usikker etterpå... Skal hente ny i dag, så tenkte det var greit å vite. Er ikke alltid de har peiling på legkontorene...
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 så lenge det er svangerskapsrelatert du er hos legen for er det gratis...
Gjest Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jeg må betale 35,- for å hente sykemelding. Men egentlig skal gravide ikke betale noen ting under svangerskapet, så du kan jo spørre?
Sunniva78 har to små Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Var det jeg trodde også! Vel, skal høre hva de sier i dag da...
pandabjørn Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 jeg har aldri betalt for å få sykmelding!! verken når jeg gikk gravid eller ikke gravid........ synes det er tåplig de som må betale for å få sykm ! greit nok at vi betaler for resepter men ikke sykm
Sunniva78 har to små Skrevet 19. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2007 Tilbake fra legen, og i dag måtte jeg ikke betale. Hmm, merkelig at de gjør forskjellig på et og samme legesenter! De må da kunne lære seg reglene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå