phantomet Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 inneholder mye rart... Men i hovedsak har hun ønsket seg div. Harry Potter ting, som er umulig å oppdrive i Norge... Hun har laget en spesifisert liste over disse tingene... Og så ønsker hun seg typisk jente stæsj som øredobber og hårpynt og litt wow klær... (Har skrevet litt i parantes for hun vet nemlig at hun allerede har vanvittig mye pent tøy...*smiler*) Og til sist...men IKKE minst nødvendigvis ønsker hun seg div. utstyr og klær til bamsen hun kjøpte for litt siden. Det er en slikk bamse man lager selv på en butikk i Sandvika, og det finnes visst masse greier til denne... Phantom-mannen og jeg satte oss dermed ned foran pcen i forrige uke og søkte opp Harry Potter effekter på nettet. Rommet hennes skal nemlig være et "Harry Potter" rom ifølge henne selv... Og så bestilte vi litt forskjellig morsomt. - Harrys tryllestav -Hermines tidsvender smykke -Skolens banner -Hette genser med Trylleskolens logo på -3D puslespill og fine Harry Potter samlekort med perm. Sist nevnte blir delt opp og lagt i kalenderen i år, og permen blir siste gaven... Alt sammen har allerede ankommet fra USA, så det var med stor iver at vi voksne studerte det i helgen mens ungene sov... *smiler* Håper hun blir glad! Liker så veldig godt å se ungene glade skjønner dere... *smiler*
Sara Rompompei Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 tipper dere kommer til å få en 11-åring som kommer til å smile hele veien rundt på julaften. SÅ KULT DA!!! Den tryllestaven til Harry potter tror jeg ungene her kunne ha gjort hva som helst for. Har du noen link eller?
phantomet Skrevet 19. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. november 2007 http://harrypotter.wbshop.com/ Kursen da vi sjekket var 5,5 og så må dere påregne litt toll dersom dere handler for mer enn 200 kroner. Men de er effektive, og det tar bare 3 - 5 dager å få de bestilte varene levert på døren med DHL
Plutseliten :) Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Jeg er helt sikker på at dere får verdens lykkeligste jente på julaften ) Så gøy når de virkelig interesserer seg for noe,og dere finner det og kan oppfylle noe av hennes ønsker. Kjenner jeg blir superglad på hennes vegne )) Og småting til bamsen har de på storsenteret...og på wow hadde de mye klær til 50 % nå. For jeg har nemlig for første gang vært på nye delen av storsenteret i kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå