ayme Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til sønnen min på 4år... Noen som har noen tips? Jeg tenkte litt på sånn robot pet eller noe data/spill av noe slag. Men er litt usikker på om han er for liten? Har aldri vært noe problem før, men i år er jeg helt blank... Noen som har noen tips om hva som kan fenge en aktiv 4-åring?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 hei, vet ikke hva interesser din sønn har, min liker godt biler, lego, musikk, bøker, film (kanskje litt for mye), i år har jeg kjøpt den etterlengta mac-bilen, traileren som transporterer lynet mcqueen. den kan brettes ut og blir til en liten bilbane også.. Min sønn har ønsket seg den i ca. 1 år no.
Smellt P. Tjukka Skrevet 21. november 2007 #3 Skrevet 21. november 2007 De laptopene for barn er et tips ! Fisher price har flere typer tror jeg !
Troillpia Skrevet 22. november 2007 #4 Skrevet 22. november 2007 Nevøen min på fire år ønska seg "smålego" til jul! Han pakka bort duploklossene sine tidligere i høst,- mente selv at han var for stor for de... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå