Lykkeliten *På overtid* Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Nei er ikke gravid, men for første gang har jeg fått positiv eggløsningstest!! Går på pergo denne måneden og har nå eggløsning, akkurat på dag 14 ) Åååh dette er så spennende!! kanskje vi får det til før jul.. oj oj oj...
katlinka Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Gratulerer med positiv eggløsningstest Lykke til!
tullemoren ♀ + ♀ Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Jippi! Spennende:-) Men nett et lite spørsmål.. fikk CB digital eggløsningstest i posten i dag, og der står det at jeg skal begynne å teste på torsdag..og jeg trooor jeg har eggløsning først på søndag/ mandag... Hvordan gjorde du det?
Babyønske �� Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Du begynner, som det står, å teste på torsdag og så tester du til du får positiv test. Da har du eggløsning 12-36(48) timer etter positiv test
-lucy- Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 gratulerer!!! det var en milepæl for meg også!!! jeg ble ikke gravid i 1. mnd med pergo, enkelkur, måtte ta en pausemnd - og ble gravid da. det er visst også mange som blir gravid i pausemnd - så lykke lykke til og hvis det ikke - mot ALL formodning - skulle gå nå, er det også stor sjanse de neste mnd lykke til!!
Svensk Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Gratulerer med positiv eggløsningstest! Deilig tenker jag... Lycke till vidare.
Tasselur Skrevet 19. november 2007 #7 Skrevet 19. november 2007 Å, så moro! Jeg prøver pergo for første gang, og håper inderlig at EL dukker opp på dag 14 her også. (Som er om 4 dager.) Lykke til! . )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå