Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Det varr mange her som anbefalte en A-formet jakke fra h&m til rundt 300 kroner.. Men jeg finner den ikke.. Finner ikke jakke i det hele tatt. Noen som vet hva den jakka heter? Eventuellt andre fine og billige jakker?
*Amy Lee 09.03.08 :) HAR FØDT! Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Gå inn på www.la-vida.no der har de en kjempetøff parkas som jeg har bestillt til meg selv.Det er mammajakke,men man kan godt bruke den etterpå også ...Den koster bare 550.Jeg ringte de & bestillte pr telefon.Jeg er str Medium til vanlig,men de annbefalte at man går opp en str,så da bestillte jeg str Large.Får den nå til uken
snene Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 http://shop.hm.com/media/products/569/MM569_0001_998_61890.jpg Eller om linken ikke virker så er det under ytterjakker og bilderekke nr 3. Finnes også i grå og sort i butikkene..
Gjest Lite nurk i magen :) Skrevet 19. november 2007 #4 Skrevet 19. november 2007 Er ganske lav så synes ikke jeg kler parkas eller hva det heter Er den h&m jakka varm eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå