nr 6 på vei Skrevet 19. november 2007 #1 Skrevet 19. november 2007 Feirer dere St Lucia med godteri i strømper til barna?
Gjest Skrevet 19. november 2007 #2 Skrevet 19. november 2007 Nei, ikke med godteri i strömper. Men, jeg baker Lussekatter og ser alltid på svensk TV kl 7 på morgenen den 13 desember. Der har de verdens koseligste Lucia program, med masse fin julemusikk og stemning. Hele familien sitter foran TVn, spiser Lussekatter og drikker varm kakao kl 7.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. november 2007 #3 Skrevet 19. november 2007 Godteri i strømper er da ingen Lucia tradisjon. Men selvfølgelig feirer jeg Lucia=) har bursdag da=)
nr 6 på vei Skrevet 19. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2007 Jo det er det hos oss så.......... Noen bruker det på julaften morgen, men det gjør ikke vi,,,,,,,,,,
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 Aldri hørt om;-P Er det bare familien deres som gjør det sån eller er det flere som du kjenner?
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 Ja, vi får julestrømpe om morgenen 24. desember:o) Det er vel vanlig tradisjon?? Julestrømpe på Lucia har jeg faktisk aldri hørt om. *hmm*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå