Gå til innhold

Når pynter dere juletreet???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hos oss pynter vi treet mens vi ser på Grevinnen og hovmesteren, noe som er en artig tradisjon..............................

Når pynter dere treet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme hos meg og sambo har det vært ferdig pyntet den 18.desember, for da har jeg bursdag :o) I tillegg får vi feiret litt jul hjemme hos oss selv, før vi reiser bort i julen.

Ellers pyntes det lille julaften hos mine foreldre. Det er alltid en hyggelig tradisjon :o)

Skrevet

i år blir det i løpet av helgen før julaften tenker jeg :)

Skrevet

helgen før julaften..

Skrevet

Tradisjonelt har vi pyntet på lille julaften helt fra jeg var liten. Men vi har begynt en tradisjon med julegløgg for gode venner i den siste uken før jul, så da pynter vi det før det - sånn rundt den 20. Hyggelig å ha det klart til da, når man har den siste "god jul-treffen" med alle venner før man ofte reiser hver til sine familier.

Skrevet

Lille juleaften selvfølgelig;)

Skrevet

Har samme tradisjon som deg *nummer fem på vei* =o)

Her pyntes det samtidig som vi ser på grevinnen og hovmesteren!

Skrevet

19 desember! Da er alt klart til vi tar juleferie den 20. Da er det bare kos.

Skrevet

Det pyntes på lillejuleaften... Mener at det heter seg at når stjerna i treet tennes, så skal julestjerna i vinduet slukkes... Vet ikke riktig hvor jeg har det fra da....

Skrevet

Her pyntes det på lillejulaften! :D

Jeg tror jammen meg vi må ha gløgg i år og ja etter vi har pynta! ;)

namnamnam... :D

Skrevet

Vi pynter treet på ettermidagen lile julaften. Etterpå spiser vi god kveldsmat med kakao. Så blir det pepperkaker og gløgg til tv kosen.

Til nå har jeg alltid feiret jul hos mamma, men i år er det for første gang jul i mitt eget hus sammen med Thomas. Det er stort. Mamma og mine to brødre (en med dame) kommer til oss på lillejulaften så vi kan ha tradisjonen her også. :)

Skrevet

På lillejulaften!

Skrevet

Bitte lille julaften, altså den 22. desember. Lille julaften går med til besøk og gaveturer til familie.. :) Sånn har vi hatt det siden jeg var liten.

Skrevet

Vi brukte også å gjør det lillejulaften men de siste to år har vi begynt ganske tidlig. Er så glad i jul... vil helst nyte det så lenge som mulig!!! Blir sikkert slik at vi pynter en eller to helger før jul i år. Da blir det mindre stress og mer tid til å feire resten av jula! :) Også er det så koselig å ha juletreet pyntet når vi har juleselskapet med venner helga før jul for å bytte gaver osv :) Trur vi egentlig vi bare leter etter unnskyldninger til å pynte det tidlig... hehehehe :)

Skrevet

Jeg pynter juletreet ca 1 uke før julaften... Jula varer ikke så lenge, så må nyde alt pynt å juletre lengst mulig!!!! Ellers pynte jeg alt ferdig til jul 1 søndag i advent!!!!

Skrevet

Vi har tradisjon med å pynte det lillejulaften. Men siden jeg skal ha ks 21 desember pynter vi det nok 1 uke før julaften...

Skrevet

På kvelden på lile juleaften. Det er liksom det siste vi gjør av pynting. Etter alt annet er på plass så koser vi oss med å pynte treet sammen:-)

Skrevet

vanligvis rund 22/23 men i år må det nokvnte til 1 eller 2 juledag..

neida, vet ikke om vi skal ha tre her hjemme, men vet de har et stooort et der vi skal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...